Maskeli Balo
0 Comment
İlk kez olarak elle boyanmış, oyulmuş kesik parçaları, tamamen renkli bir fon üzerinde canlandırıyorum. Duygu yüklü bir film: Bir maskeli balodan sonra, sabah vakti, karlı bir ormanda bir düello sahnesi. [...]
Büyülenmenin Ötesi
0 Comment
Tümü durgun bir devinim; müzik ve ışık bir olur; değişim ve hareket bir olur; son başlangıç olur. Renkli dokunuşların olduğu, siyah-beyaz, kesme-oyma canlandırma. Geçmişin hanımları, bilim ve doğa olgularıyla karşılaşır.
Solar Görünüm
0 Comment
Zihnimde şöyle bir soru vardı: İnsanın evrendeki yeri neresidir? “Öte”de ne olduğunu biz gittikçe daha çok düşünüyoruz. Sanat ise gittikçe daha az ilgileniyor bununla. Neden bilmiyorum. Mesele biraz şatafatlı gibi, [...]
Şairin Rüyası
0 Comment
Şair rüyasında, ormanın görkemi ve eklektik bir salgın içinden genç bir kızın baloncuklarını görür.
Hamfat Asar
0 Comment
Bu filmin tuhaflığı, dikkatle şekillendirilmiş kıyametlerle dantellenir; yönetmen ölümden sonraki yaşamın görüntüsünü keşfeder -Homeros’un cennet tarlaları, Dante’nin Araf’ı, de Chirico’nun sancılı sadeliği. Hareket halindeki tek bir resim. Kontrollü bir halüsinasyonun [...]
Sophie’nin Yeri
0 Comment
Beş yıllık bir çalışmanın ürünü. Tamamı elle boyanmış, kesip oyularak gerçekleştirilmiş bir canlandırma. Kameranın önüne gelen planlanmamış, prova edilmemiş, yaşamımın bir dönemi üzerine düşünceler aktaran sahneler, yine de daha önceki [...]
Yerküre Hanım
0 Comment
Yörüngesel kafası, gerçeküstü bir macera içinde, yaşam şenliğinin etrafında dönen, gizemli bir hanım. Bir klasik. “Belki de Jordan’ın en zarif mükemmellikteki eseri. “Our Lady of Sphere”, rokoko imgelerin, uzay çağı [...]
Şehir Görüntüleri
0 Comment
Filmin kahramanı, şair Michael McClure, zücaciye dükkanında, otomobil camlarında, şişelerde, aynalarda beliren yansımalarıyla ortaya çıkar. Bu sahneler, aynı zamanda hem MacClure’un hem de 1957 yılı San Francisco’sunun hatasız portreleridir de. [...]
Carabosse
0 Comment
Önceki bir dizi kısa çalışmanın yeni bir düzen içinde sunulduğu bir canlandırma. Çoğunlukla siyah bir boşlukta görülen figürler, Satie’nin müziği eşliğinde, gerçeküstü forma sahip, özlü, mücevher değerinde bir opera sergilerler.